Kumru BATUR

Kumru BATUR
@Kumrusss
“İnsan olmak kolay değildir, hele ki ‘insanca’ yaşanabilecek bir toplum düzeni yoksa!”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Benim kendime saygım var" vazgeçişi dünyanın en onurlu vazgeçişidir. İnsan hiçbir şey için kendisine saygısını yitirmemeli
Büyükler bilirler, dedi. "Karanlıktan korkmazlar. Bir araya gelirler, çay içerler, tartışırlar. O zaman işler yoluna girer…”
Zaman değil de insan geçiyor gibi. Evvela hevesi, sonra kendisi.