Bilgi sonsuz bir evrendir, bütün yaşamımız boyunca hiç de ölçülü davranmadan beslenebiliriz ondan, ne yapsak tüketemeyiz onu. Üstelik, daha da iyisi: Ondan ne kadar beslenirsek, dünyayı da o kadar az tüketiriz.
Yeryüzü kaynaklarını çok hızlı tüketmek istemiyorsak, olabildiğince başka tatmin biçimlerine başka haz kaynaklarına, özellikle de bilgi edinmeye ve ışıltılı bir içsel yaşam geliştirmeye öncelik tanımamız gerekecek.
Her güne Yeni umutlar ,,,, Umudunuzu Diri tutun demek isterdim yalnız bilimin özgür düşüncenin olmadığı ve dâhi cahil cühelanin peşinde milyonların koştuğu şu güzelim ülkede malasef ki ağzım varmıyor söylemeye