Minimalistin penceresinden

Minimalistin penceresinden
@Kusruhlu
Hayat boyu insanın aradığı şey kendisidir aslında.
Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit vardı.
Sayfa 230·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı!Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı!
Sayfa 188·Kitabı okudu
Her şey usta bir ressam tarafından çizilmiş gibi muntazam ve yerli yerindeydi.
Sayfa 93·Kitabı okudu
İçimde senelerin biriktirdiğini boşaltmak istemiştim.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Haberleri açma baba,bakmaya korkuyorum. Paramparça insanları görmek istemiyorum.
Sayfa 100·Kitabı okudu