Armağan Çağlaya'nın kanalında duymuştum bu kitabın adını. Sonra aldım ve elimden düşüremedim çok kısa bir zamanda okuyup bitirdim. Bu kadar ilgiyle okuduğum kitap sayısı azdır. Mutlaka okunmalı diyorum ... Sanırım bundan sonra yazarın bütün kitaplarını okuyacağım...