Öncelikle 1000 Kitap ailesi herkese selam bu kitabi ben 1 kere okudum ve sizede tavsiye ederim şimdi tekrar okuyorum neredeyse bitirdim ve konusu çok güzel bir kitap umarım sizde okursunuz....
♡ ♡
Çok güzel bir kitap ben severek okudum Aşk ve Nefret kavramları var ve bu kitap gerçeklerin acı olduğunu söyler bazen bu kitabı okuyarak hayatın gerçeklerini anlıyorum!!