"Beni sevecek kadar aptalsın," dedi sonra küçümser gibi. Ah! Senin küçümsemen önemli değil, bay düşüncesiz. Üzerine toprak attığım gururum, beni yeterince küçümsüyor zaten. Onunla başa çıkıp, seni hâlâ önemseyebiliyorsam, seninle de başa çıkabilirim."
Öncelikle 1000 Kitap ailesi herkese selam bu kitabi ben 1 kere okudum ve sizede tavsiye ederim şimdi tekrar okuyorum neredeyse bitirdim ve konusu çok güzel bir kitap umarım sizde okursunuz....
♡ ♡
Çok güzel bir kitap ben severek okudum Aşk ve Nefret kavramları var ve bu kitap gerçeklerin acı olduğunu söyler bazen bu kitabı okuyarak hayatın gerçeklerini anlıyorum!!