Bazen inançsızlarla tartışırken insan onları aydınlatamadığı gibi günaha da girerdi.
Bunun içindir ki gerçeği iyi tanıyanlar onu yayarken dikkati de elden bırakmamalı.
Istırap ancak büyük bir nimete kavuşmak için çekilir. Oysa bunun tersini yapmak, bile bile yararsız yorgunluklara katlanmak, nedensiz yere ıstırap çekmek akılsızlıktır.