Mutsuzsun; çünkü her şeyi anlıyorsun. Anlamak bir yük, bir yükümlülüktür. Biraz daha saf olabilseydin, biraz daha umursamaz mesela, mutlu olacaktın oysa. Vay ki olamadın.
Sen hüzünlüsün diye dünya durup sana yol vermeyecek, cümlesinin şiiri gibi. Ölsen dahi iki gün bilemedin bir hafta hatırlanacaksın. Hayat böyledir; iyi şeyler yap, fakat Rabbden başka kimseden bir şey umma. Vazgeçilmez olmadığını bil.
Bazen inançsızlarla tartışırken insan onları aydınlatamadığı gibi günaha da girerdi.
Bunun içindir ki gerçeği iyi tanıyanlar onu yayarken dikkati de elden bırakmamalı.