semanticerror

semanticerror
@Kuyanay
İçimi bir bilse
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öpüyorum bütün esmerliyinden
Hayatımın en güzel günü, doğum günün.. ö.s.ö​
Seni özlememek için elimden geleni yapıyorum **
Seninle ilgili ne kaldıysa aklımda, olur olmadık zamanda hatırlamaktan korkuyorum. Alıştım derken herhangi bir yer ya da olayda seninde içinde bulunduğun bir mutluluk canımı son derece fazla yakabiliyor. Beni yanlış anlama, senden nefret etmem söz konusu olamaz, ama hala seviyor olmak da canımı çok acıtıyor. Ne yapacağıma dair hiçbir fikrim yok.Şimdilik sadece zamanın bana iyi gelmesini umuyorum. Bunu yaparken seni özlememek için elinden geleni yapıyorum, olmuyor.. Bazen yüzüne bakıp, senden seni böylesi *****ca sevdiğim için özür dilemek düşüncesine kapılıyorum.. "Birşey değil" dersin diye vazgeçip, susuyorum.. Özcan Bülbül
İlişkiler
Beni, yalnız sen sev isterdim.. bir tek sen sevmedin..
Şiir