Yazarin okudugum ikinci kitabi. Cok keyifle okudum. Bazi satirlarinda sasirdim, bazi satirlarinda uzuldum, sinirlendim, tebessum ettigimde oldu. Okumayanlar icin fazla yazmak istemiyorum.Beklenmedik bir son ile kapattim kitabin kapagini , elimde mendilim ile...Evet kitabin son sayfalarinda agladim hemde Kenan aglatti beni ...
Ruhu sad olsun.
Tavsiye ederim.