Bir boşluk kaldı kalbimde derin,
Gözlerimde özlem, yüreğimde bir hüzün.
Sesin yankılanır, her anımda aklımda,
Kaybettim seni, ama sevgim hep burada.
Anılar peşimi bırakmaz, her köşe başında,
Gözlerimde yaşla, bir özlem yolculuğunda.
Bir gülüşle doluydu, hayatın her rengi,
Şimdi yalnızlığımda kaybolmuşum, derin bir çengil.
Zaman geçse de, acı dinmez içimde,
Bir gölge gibi yanımda, hep senin izinde.
Hüzünle yoğrulmuş, bu dünya bir sahne,
Kaybettiğim o canım, hep kalacak içimde.
-Lh9ck