Merhabalar okur severler, İlerde yayımlanacak olan kitabımın alıntılarını sizinle paylaşmak için dayanamadım.
Unutmayın ki;
“Okumak başka bir insanın kaleminde kendi ruhunu keşfetmektir.”
Bir resim kadar sessiz, bir hayal gibi uzak,
Yüreğimde taşıdığım, acı bir sır gibi saklı.
Artık hayat, bir yolculuk, tek bilet kesik
Gölgen peşimi bırakmaz, yalnızım bu yolda,
sensin eksik.
-Lh9ck
Hayat bir nehir misali akar, kimi zaman durulmaz,
Düşler peşinde koşarken insan, gerçeklerden yorulmaz.
Her adımda bir iz kalır, her izde bir anı saklı,
Fakat kim bilir ki, hangi an son adım, hangi anı unutulmaz?
-Lh9ck
“Hanımefendi kim?”
-Söyleyemem.
“Her gün onu bana anlatıyorsun ama ismini söylemiyorsun”
-Gördüğünle yetin, ben öyle yapıyorum.
“Peki onu en son ne zaman gördün”
-Kendisini her gün görüyorum, bana aşık tarafıyla henüz tanışmadım.
“Ona bugün söylediğin ilk kelime neydi”
-Söyleyemem.
-Lh9ck
“Yalnızlık, sessizliğin en derin haliymiş meğer. Etrafında insanlar olsa da kimsenin dokunamadığı bir boşluk gibi. Duygularını anlatacak birini aramak, ama bulamamak… İşte en çok o zaman anlıyorsun, yalnızlık bir başına kalmak değil, anlaşılmamaktır aslında.”
-Lh9ck