Yeşşş

Yeşşş
@Laalegriaa
Yalnız yürüdüm bu dünyanın yollarında Daha fazla dayanacak gücüm yok
Ölüyor işte insanlar,bolca hem de.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kararlı ve cesur bir şekilde yürürsen,bazen arabadan daha hızlı yol alabiliyorsun.
Sevilmeden sevmekten daha korkunç bir şey yoktur.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Hayat öyle bir biçimde olmalıydı ki,her anı anlamlı olsun!
Ben öyle değilim!
"Ha! Görüyorum ki sen Arkady Nikolayeviç, aşkı bütün yeni gençler gibi anlıyorsun: Once 'gel bili bili bili!' sonra da, tavuk yanına geldi mi, tabana kuvvet kaçarsın. Ben öyle değilim!"