Emine

Emine
@Labelladamesansmerci
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
"Onca umudun onca emeğin karşılığı bu olmamalıydı..."
Edebiyat
Reklam
Yaşadığımız hayat nasıl bir hayattır? Açıkça söylemekten korkmayalım: Şu kısa ömrümüz yoksulluk içinde, sabahtan akşama kadar uğraşıp didinmekle geçip gidiyor.
Edebiyat
Kimsenin düşüncelerini söylemeye cesaret edemediği bir devir gelmişti.
Edebiyat
"Kabul edelim: Yaşamlarımız sefil, yorucu ve kısa."
Edebiyat
İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir.
Edebiyat
Reklam