Konu itibariyle çok ilginç buldum romanı. Bir kilise korosu şefinin cinayetiyle başlıyor kitap. Biri 60'lı yaşlarında, emekli, diğeri de 40'larında açığa alınmış, Kasdan ve Volokine adlı 2 polis memurunun bu cinayeti gayrı resmi bir şekilde soruşturmasıyla gelişen olaylar. Basit bir intikam cinayeti sanılan bu olay araştırmanın derinleşmesiyle dallanıp budaklanıp bambaşka yerlere giderken, baş karakterlerin de kendi hayatlarındaki düğümleri, sorunları ve sırlarını öğreniyoruz. Yine Grange, yine güzel bir roman. Tavsiye ederim.