Uzun zamandır bu platformdayım. Heves ile incelemeler ve alıntılar paylaşırdım. Sonra sadece okuma çetelemi tutmak için giriş yapar oldum. Çünkü platform amacından sapmış ve insanlar burayı Hint pazarına çevirmişti. Şu an ne var ne yok diye bakayım dedim, o da nesi? Havada uçuşan küfürler, yediğini içtiğini paylaşanlar, kendi selfielerini paylaşanlar.... Dahası da var. Kitap ile uzaktan yakından alakası olmayan, okurum diye gezinip ruhunu kitaplar sarmalamamış insanlar var... Her platform gerektiği gibi kullanılsa da uygulamayı amacı doğrultusunda kullanırken huzur bulan insanların huzurunu kaçırmamanız.