İlk kitapla kıyaslanınca çok sönük geldi bu kitap bana. O kitaptaki ince mizansen, diyaloglar, kurgu ve akıcılığı bu kitapta bulamadım. Seri kitaplarda beklenti her zaman yüksek oluyor onu bulamayınca da sonu hayal kırıklığı. İlk kitap 100-200 sayfa daha uzatılsa olaylar çözüme ulaşırdı, ikinci kitaba gerek kalmazdı. Yine de zaman geçirmek için okunabilir...