Kızılbey

Kızılbey
@Lala44
Ziyan olur sonunda ehline düşmeyen her şey
Şair
Aü/Paü
Şiirlerin hakları saklıdır.
87 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Mutsuz
Buraya mutlu şeyler yazmak isterdim Buraya zaferlerimi, kendimi fethedişimi Uzak diyarlara gidişimi öykülerimi, yazmak isterdim Evet ben hep mutsuz şeyler yazıyorum biliyorum Bundan hoşlandığımıda söyleyemem Ama mutsuzum içimde olanı yazıyorum Ve içimde iyi ve güzel herşey ölü.. A.sevim
Edebiyat
Reklam
Serçe
İpince bir yoldadır her sonuç Neden varmaz diye çınlar durur Elbet insan hak ettiği kıyıya vurur Bir gün serçelerde kartal olur A.sevim
Edebiyat
Hafiften
Hafiten hafiften bahar akşamı olsun Bitsin bu iki yüzlü kış ! Yorgunum Yorgunum sırtıma aldıgım bin yığın endişeden Söyle! vur yüzüme , vicdanına sahip çık de Yoksa ölüceksin senin olmayan kederden.. A.sevim
Edebiyat
elveda
Bir gün beni arar mı gözlerin Bir gün bana zihninde bir yer verirmisin Hani her şarkının bir anlamı vardırya Her gidişinde varmıdır bir anlamı Yoksa her gidiş bir sitem midir sadece Birgün kulaklarında yankılanırmı sesim Yoksa beni unuttu mu ceylan gözlerin Söylenecek sözler hep yarına mı kalır Sevenin sevmeyen de hatrı varmıdır Görmeden vazgeçmek hangi yazarın romanıdır Hayır dediğinde bütün elvedalar sallanır Bilirim her aşk aynı değildir Ama aşk dediğin kendine münhasır Benden sana kalan son bir şarkıdır Yada bildiğin bir şair den alıntı Umutsuz bir adama En büyük umuttu bir zamanlar bakışların.. A.sevim
Edebiyat
Dedem
Ömrümü sevmedim yolları sevdiğim gibi Otobüste ki huzur veren ses nedir ah bir bilsem Ülkemin ovalarını kendi gözümle görebilmek Yaşadığımı uzun yolda, ruhumda hissetmek İlerde ışık süzmesi görüyorum siyahın içinde umuda hiç bu kadar yakın oldum mu ki ben Bilmem otobüs kim bilir dolaşır nerde Aklım gördüklerimle neden bu kadar karşıdır Manzaram karanlık uzun bir yol, birde ışıklar Memlekete giderken giyildi kışlıklar Malatya diyince ruhumda hüzünlü şarkı çalar Dedem diyince, idama mahkum umutlar Gittim o lanetli yere , vefasız köye Herkes derdiki o ihtiyar yakında öle Agladım çok ağladım avdo ramenin haline Mezarında 20 dakika durmadılar dedem Göçtün gittin nurlardır inşallah yerin Çekilmedik dertleri bu dünyada çektin Senden bize miras dert kaldı dedem Evlatlarının birbirlerine yaptıgını nasıl söylesem Son kez malatya yolcusuyum artık Bu kez kalan hesapları bitiricem dedem Ve bir dahada gitmeyecem sensiz olan yere dedem Bu kendime yaptığım son saygısızlık.
Edebiyat
Reklam