Lale gül durgun

Lale gül durgun
@Laleguul
'Evlenmek için delicesine aşık olmayı bekleyeceğim. Sanırım bu yüzden de evde kalacağım.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İtiraf ediyorum, kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş! İnsan kitap okumak dışında her şeyden çabucak sıkılıveriyor. Kendime ait bir ev sahibi olduğumda, şöyle muazzam bir kütüphane edinmeyi başaramazsam kahrolurum."
Var... Yetmediğim, yetemediğim şeyler var... Gözümün göremediği, kulağımın duyamadığı, bilincimin kavrayamadığı şeyler var... Beni aşan şeyler var
Durun, sevinecek var. Sevinçte inecek var.
Her kazanç kaybetmenin anasıdır.