Laleina

Laleina
@Laleina
Şimdi dünya boşlukta yavaş Sen bütün canlılardan uzaksın yalnızsın Rüzgâr usandı doruklarda Dağ çiçekleri uykuya vardı Ay bacadan aştı uyumaz mısın Bir ıslak serinlik yürüdü Kara sokaklardan içeri Çıtırdadı durdu bütün gün Ayaklarının altında bir şeyler Bütün gün ölüler gibi sustun Bilsen ötesi aydınlık çizginin Delice yakardın eski şiirlerini Bir tutam bulut iki damla yağmur için Yeniden sevinirdin içten içe Bilsen ötesi aydınlık çizginin Bu hal senin halin değil Bütün gücünü yitirmiş Bu hal senin halin değil Yaşamanın kendisini yitirmiş En insan yanıyla sana dönük Dost dediğin ne gün içindir Unut uzağı olduğu yerde Kaldır yatağından vakitsiz Kaldır başucuna getir Şimdi dünya boşlukta yavaş
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kaçtık kentin bizi sarmayan sesinden denizin kış artığı sessizliğine izlendiğimizi biliyorduk, hem de kendimiz kendimizi bir umut, bu kez böyle olmayabilir ve öteki susar bağışlarız biz bizi gece kuşu aynı zaman aralığını kullanıyor çığlığını boşaltırken yeryüzüne yüreğin ve saatın kullandığı aralığı yıkılmış köyleri, göçmüş olanları yollarda çocukları, ruhlarını o doğulmuş yerde bırakılmış gözlerinin ardı boşalmış yaşlıları erkekleri, utangaç kadınları, öfkesi kendini bitiren onları onları onları taşıdığımızı her çığlıkta yeniden anımsaya çoğalta. yargılanmış, hükmü hayatına düşülmüş biri halinde.. gece acı azığımızı paylaşıyor bizimle uyumuyor uyutmuyor uslu durmuyor oysa güller vardı önce aklımızda iğdeleri gördük zambakları da ayartıldığımız güzel kokulara kök edinmiş aşka, derin buluşmaya biz onları bulurduk bulmasına gece, kuş çığlığı yüreği çıldırtan aralıklarla yiten dinginlik -gündüzü bekledik
Şiir
Giden gitti -yiten zaman- açtığın kapıdan girdim, adımı söyledin işte orda kaldım herkes nerde? (gibi yanlarında durdum) yiten zaman -onlar öyle sandı- hiç ayrılmadım ki -aklım- ben orda kaldım senden bana hiç durmadan akan neyse olsan olmasan yansıladım -yüreğim ben- sen yoksan da iki olduk gidenlerle gittim -gibi- dünya -zaman- ben orda kaldım
Şiir
"düşünceler kafanıza üşüşmeyi sürdürecektir, ama onları bir kenara itmeye çalışın. iki seçeneğiniz var; ya zihninizi denetleyeceksiniz ya da zihninizin sizi denetlemesine izin vereceksiniz. ikincisine alışkınsınız zaten korkular,nevrozlar, güvensizlikler içinde savrulup gidiyorsunuz, çünkü hepimizin kendi kendini yok etme eğilimi var."
Edebiyat
"çok yorgunum, ama uyumak istemiyorum. yapacağım çok şey var, hayatın sonsuza dek süreceğini sandığım günlerde hep ertelediğim şeyler bunlar, sonra hayatın yaşanmaya değmeyeceğine inanmaya başlayınca da unuttuğum."
Edebiyat