Lale

Lale
@Lalezarrrr
Zoru kolay, uzağı yakin eden, Karanlığı aydınlatan, acıyı hafifleten, Ölümü unutturup suçları bağışlatan UMUT... İyilik de kötülük de bulaşıcıdır, devamlılık gösterir. Kötülerin içinde iyi olmak kadar, iyilerin içinde kötü olmak da zordur. İyiliklerin en güzeli UMUTTUR. Önce biz başlayalım düzeltmeye, Sevmediklerimizi sevmeye, Saymadiklarımızı saymaya, Suçladıklarımızı bağışlamaya. Belki bir gün kendimizi de bağışlarız, Dünya işte o zaman bizim düşlediğimiz gibi olur. Bu düşün çok geç kalmaması dileğiyle...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Lale

, bir kitap okudu
9/10
·104 syf.·
21 saatte okudu
·
2020 8. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Dünyada, boşluğa bırakılmışlık ve terk edilmişlik kadar insan ruhuna baskı yapan başka bir şey yoktur.
İnsanları dolandırmanın en güzel yolu belki de sağlıklarıyla oynamak. Önce hasta etmek, sonra iyileştirmek ve iyilestirdikleri (!) her bir hayat karşılığında insanlardan Allah razı olsun cümlesini duymak.
Sayfa 151·Kitabı okudu