Zoru kolay, uzağı yakin eden,
Karanlığı aydınlatan, acıyı hafifleten,
Ölümü unutturup suçları bağışlatan UMUT...
İyilik de kötülük de bulaşıcıdır, devamlılık gösterir.
Kötülerin içinde iyi olmak kadar, iyilerin içinde kötü olmak da zordur.
İyiliklerin en güzeli UMUTTUR.
Önce biz başlayalım düzeltmeye,
Sevmediklerimizi sevmeye,
Saymadiklarımızı saymaya,
Suçladıklarımızı bağışlamaya.
Belki bir gün kendimizi de bağışlarız,
Dünya işte o zaman bizim düşlediğimiz gibi olur.
Bu düşün çok geç kalmaması dileğiyle...
İnsanları dolandırmanın en güzel yolu belki de sağlıklarıyla oynamak. Önce hasta etmek, sonra iyileştirmek ve iyilestirdikleri (!) her bir hayat karşılığında insanlardan Allah razı olsun cümlesini duymak.