Evet,insan gerçekten kötü olmalı,bu kitabı Mukaddes'te de yazıyor zaten.Yağmur dinip tufanın suları geri çekilince Tanrı konuştu:
"İnsanlar yüzünden yeryüzünü bir daha lanetlemeyeceğim.Çünkü insanın yüreğindeki eğilimler çocukluğundan itibaren kötüdür..."
Sayfa 5 - Türkiye İş Bankası