“Hep senin yanında olmak isterdim, biliyormusun?”
“Neden?”
“Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün işığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum.”
İnsanlar birbirlerini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense, körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar