Konu bensem insanlara anlayış ve sabır konusunda daha iyimser ve olumluyum. Ama konu canım olan insanlarsa, karşıdaki kişinin durumu beni ilgilendirmiyor küçük bir ihmal ya da yanlış hareket, benim vicdansız çirkef hatta insanlıktan çıkmam için yeterli.