M.

M.
@Larsa
eksikliğin elbet fazlana bulaşacak öbürü sığacak bunun derisine yoksa sabaha sağ çıkamazsın
Nasıl olurdu, insan minettarlıktan aklını yitirir miydi?
Sayfa 198
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Porê te keje çavête gelawêje Dişewitîne, dihelîne bejna te min dikûje...
Müzik
Sen mutlusun diye herkesin, tam anlamıyla herkesin birdenbire mutluluğa boğulmasını istiyorsun. Tek başına mutlu olmak sana azap veriyor, zor geliyor! Bu mutluluğu son zerresine kadar hak etmiş olmak için, belki de vicdanını rahatlatmak için didinmeye başlıyor, kendini yiyip bitiriyorsun!
Sayfa 185
Senin göğün hep berrak olsun, tatlı gülüşündeki ışıltı ve dinginlik hiç eksilmesin; bir başka yalnız, minnettar yüreğe bahşettiğin o bir anlık mutluluk ve neşe icin talihin hep açık olsun! Tanrım! Bir anlık mutluluk! Koskoca bir ömürde az şey mi?..
Sayfa 62