M.

M.
@Larsa
eksikliğin elbet fazlana bulaşacak öbürü sığacak bunun derisine yoksa sabaha sağ çıkamazsın
Onu seviyorum; ama bu geçecek, geçmeli, geçmezse olmaz; geçmeye başladı bile, hissediyorum...
Sayfa 55
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
-Elinizi verin! dedi Nastyenka. - Alın, sizin olsun! diyerek ona elimi uzattım.
Sayfa 30
Ama gerçekten öyküm falan yok! Hani derler ya kendi kendime, yani tamamen bir başıma yalnız, yapayalnız yaşıyordum; yalnız ne demek anlıyor musunuz?
Sayfa 16
İnsan içindeki idealist duyguları ve asil ruhunun izini bırakıp içgüdüleriyle hareket ederse yoldan çıkmaya yüz tutar
İrademiz müdahale etmediği müddetçe hayatımızı dürtülerimiz şekillendirir.
Sayfa 30