Neyse söyler misiniz, sizce ben en soylu biçimde nasıl ölebilirim?... - Sesinizi çıkarmadan geçip gidin yanımızdan ve mutluluğumuz için bağışlayın bizi!...
...Ne dersiniz, şu anda küçümsüyorsunuz beni, değil mi?
- Niçin? Bizden çok acı çektiğiniz ve çekmekte olduğunuz için mi?
- Hayır, çektiğim acılara değmediğim için.
- İnsan çekebildiği kadar acıya değer...