Yazarın dilini daha önce okuduğum benzer yazarların kitaplarına kıyasla daha sade buldum.Nokta atışı cümleleri vardı.Başka kitaplarını okuyarak daha net ve sağlıklı yorumlar yapabilirim.
Simyacı kadar etkilenmedim açıkçası.Belki de yazarın her bir kitabından aynı lezzeti almayı beklememek gerekir.Oldukça duygusal bir serüvendi.Yine de en azından kitapla ilgili bir fikrim var diyebiliyorum.