Rachel

Rachel
@Laurabaku
"they dont deserve you."
Reklam

Rachel

, bir kitap okudu
7/10
·496 syf.·
7 günde okudu
·
2023 11. kitabı
Dilara Keskin
8/10 · 8,1bin okunma
Gece Bulutu isimli okura yanıt verildi
Rachel
Wattpadtaki son güzeldi ama kitaptaki son çok üzücüydü :(
8/10
·672 syf.·
2022 19. kitabı
Kitaba herkes 10 puan 9 puan falan vermiş ben de çok vermek isterdim ama benim puanım 7 olucak kitaba büyük bir beklentiyle başladığımı kabul etmem lazım beklentimi karşılamadı ama yine de okumalısınız kitabı çünkü gerçekten güzeldi ama bence sıkıntıları şuydu: 1-Evren çok dolu ve karmaşıktı Kitap evrenlerine karışmak istemem çünkü o yazarın dünyasıdır ve o dünyaya adım atmayı okuyarak ben seçmişimdir ama yine de kitapta yazar ne gördüyse katmış hissiyatı oluşmadı diyemem skjsksllss 2-Anlatım boşlukları Kitap gerçekten kendini açıklayarak ilerliyor ama açıklamalar beni tatmin etmedi ve cevaplanmayan sorular kaldı aklımda ve bundan hoşlanmadım tabiki 3-Kitabın sonu Ben bütün kitabı sonu çok iyi olucak herhalde beklentimi sonunda karşılar ya falan diye bekledim ama sonu bana göre felaketti hani ancak bu kadar saçma bitebilirdi öyle bitti yani Ama her şeye rağmen kitabı gayet sevdim karakterlere ısındım Nova ve Daren favorim ama çok istediğim şeyler olmadı kitaptaki faw sahnem de onlara ait Kitabın sürükleyiciliğine değinmezsem de olmaz kitap aktı gitti elimden düşüremedim her fırsatta okumaya çalıştım keşke sonu da bu kadar çabaya göre daha iyi bitseydi Ha bir de kızın yaptığı bazı salaklıklar var kendisi ben zeki değilim diyor zaten ama diğerleri onu hem zeki hem saf olarak tanımlıyor
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma
Rachel isimli okura yanıt verildi
Rachel
Hanımnur Uz lordlar ve varislere sana dediğim gün bağladım çoook güzeldi 50 sayfa felan kaldı bitirmeme krallar ve soytarıları da almıştım onu da okumak için sabırsızlanıyorum çok güzel bi seriii
8/10
·672 syf.·
2022 19. kitabı
Kitaba herkes 10 puan 9 puan falan vermiş ben de çok vermek isterdim ama benim puanım 7 olucak kitaba büyük bir beklentiyle başladığımı kabul etmem lazım beklentimi karşılamadı ama yine de okumalısınız kitabı çünkü gerçekten güzeldi ama bence sıkıntıları şuydu: 1-Evren çok dolu ve karmaşıktı Kitap evrenlerine karışmak istemem çünkü o yazarın dünyasıdır ve o dünyaya adım atmayı okuyarak ben seçmişimdir ama yine de kitapta yazar ne gördüyse katmış hissiyatı oluşmadı diyemem skjsksllss 2-Anlatım boşlukları Kitap gerçekten kendini açıklayarak ilerliyor ama açıklamalar beni tatmin etmedi ve cevaplanmayan sorular kaldı aklımda ve bundan hoşlanmadım tabiki 3-Kitabın sonu Ben bütün kitabı sonu çok iyi olucak herhalde beklentimi sonunda karşılar ya falan diye bekledim ama sonu bana göre felaketti hani ancak bu kadar saçma bitebilirdi öyle bitti yani Ama her şeye rağmen kitabı gayet sevdim karakterlere ısındım Nova ve Daren favorim ama çok istediğim şeyler olmadı kitaptaki faw sahnem de onlara ait Kitabın sürükleyiciliğine değinmezsem de olmaz kitap aktı gitti elimden düşüremedim her fırsatta okumaya çalıştım keşke sonu da bu kadar çabaya göre daha iyi bitseydi Ha bir de kızın yaptığı bazı salaklıklar var kendisi ben zeki değilim diyor zaten ama diğerleri onu hem zeki hem saf olarak tanımlıyor
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma
Rachel
Bugün Daire 7'yi bitirdim yarın buna başlıcammm