Ben Tuba ağacıyım. Köklerim havada benim, toprağı bilmem. Bundandır hiçbir yere tutunamayışım. Dallarım yere doğru eğilir dünyaya, ancak köklerim göğe meyil verir hep Yaradan'a...
"Her çiçek solar, bütün mutlulukların ertesi günü kötüdür; ertesi günü varsa tabii. Gerçek hayat sıkıntılar hayatıdır, bunun canlı örneği taraçanın dibinde bitmiş ısırgandır: Güneş görmeksizin sapma üzerinde yemyeşil duruyor."
Gözlerime dolan yaşları tutarak, "Tanrı zalim değildir, siz de ondan daha zalim olmayın." dedim.
"Belki de O'ndan daha sert olmalıyım çünkü daha zayıfım."