“Normal yas dedikleri şeydi bu. Başka bir şey değildi. Bir yakınınızı kaybettikten sonra sorunsuzca, yavaş yavaş tırmanarak tekrar hayata dönüyordunuz. Yakında geçecekti. Buna nasılda safça inandığımı düşündükçe yüzümde hala buruk bir tebessüm belirir çünkü fena halde yanılıyordum.”