“ Başkalarının gözünde yas tutmanın doğru, münasip bir yolu var: ne çok az ne çok fazla. Ama yasın perdelerin gerisinde tutulan bir kısmı da var; sadece bize ve ölene ait bir kısım. Bana kalırsa teselli işte bu mahrem duygu paylaşımında, kalabalıktan ve yargılardan uzakta bulabiliriz.”