Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap benim için çok özel kitap. Sevgilimle okuduğum ilk kitap. Ve sonunda gözyaşlarımı tutamadım. Martinle beraber mutlu olduk. Üzüldük. Bazen sinirden kitabı okumayı bıraktık. Sonra tekrar okuduk. Çok güzeldi. Hep risk edemiyodum okumaya. Kitaplığımda kalırdı öylece. Sonra aniden karar vererek okumaya başladık. Martini seven ve onu her haliyle kabul eden kıza çok üzülmüştüm. Ama Martine daha çok üzülmüştüm. Kitabın sonunda o kadar keşke dedim ki anlatamam. Nerdeyse her paragrafta keşke sözü çıktı ağzımdan. Gerçekten de keşke böyle bir son olmasaydı. Herkese inat herşey güzel olsaydı .
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,2bin okunma
Garip. Garip hissediyorum sadece. Kitabın sonunu biliyordum. Spoi yemiştim yalnışlıkla. Ama sonunu bile bile belki değişir umuduyla okudum. Kitapta da geçtiği gibi "Umut hayal kırıklığına gebedir." Boşluk var içimde. Normalde 3 saatte bitireceğim kitabı bir haftada bitirdim. Okurken zorlandım. Ağladım. Mutlu oldum. Sinirlendim. Hayal kırıklığı yaşadım. Ama bugün bitirmek için elime aldım kitabı. Bitirdim de. Oğuz hep aklımda kalacak. Kıvırcık çocuk :). Bestegül. Kendimden bir kaç parça gördüm onda. Kitaptan öğrendiğim şeylerden biri çoğu kişi hatasının bedelini öder. Kimileriyse kaderle ilerler. Ve kitaptan öğrendiğim en önemli şey birine seviyorum demek için geç kalmayın. Sevdiğiniz kişilere iyi davranın. Çok geç olmadan onlara sarılın. Çünkü bir gün bunlar için çok geç olabilir. Tavsiye ederim. Okuyun vee onların belki 10 belki 20 belki 40 günlük hayatlarına konuk olun:)