Sevecek birini aramak yerine, neden kendimizi daha çok sevilmeye değer kılmıyoruz? Almak istediğimizden daha fazlasını vermeye neden talip değiliz? Bir yoldaş ara, bir refiki özle ama bir tarikinde düşünü kur. Yolu düşlemeyene yoldaş nasip olur mu kuzum?
/Kemal Sayar/✒️