Şerifenur Aras

Şerifenur Aras
@Laviniaa_94
Seni seviyorum ama isterdim ki bu senin karnını doyursun, yaranı onarsın, üstünü örtsün, hiç olmadı bir cam pencere açsın, içine su serpsin, sırtın okşansın ve sen uyurken etrafa göz kulak olsun. Oysa hiç bir şey yapmıyor. Yani seviyorum ama bunun bu kadar oluşu beni kırıyor.
Reklam
Kitabın sonu şöyle bitmişti; Sarılmak iyileştirirmiş, beni iyi eder misin?
Seni senden çalmışlar, bu ne derin yalnızlık.
Gidecek çok yol var, anlatılacak çok hikaye ❤️‍🩹🫀
Yol mu yordu, yol mu uzadı? Varamadık ki bir türlü istediğimiz yere. Arafta kaldı her yanımız, ne eskisi gibi olabiliyoruz ne kendimizi tamamlayabiliyoruz...
Reklam