“Bir alimin varlığın içyüzüne bakışıyla bir şairin kainata bakışı aynı mıdır? İlkinin gerçeği araştırmaya adanmış bakışlarında küçük bir kırgınlık, büyük bir sükûnet görülürken ikincisinin benzersiz bir cennetin hayaline dalmış kararsız gözlerinde bir hüznün, bir ızdırabın varlığına şahit olunmaz mı?“
Sanırım çok istediğimiz bir şeyi nihayet elde ettiğimizde değerini yitiriyor. Bu, kimsenin paylaşmadığı bir sır çünkü eğer paylaşırlarsa herkes denemekten vazgeçer.