Zehraaa

Zehraaa
@Laviniam2
Hayat iyi. Biz Kötüyüz. ~Black &;White ~
"Her kalp atışının bir hikâyesi vardır."
Reklam
@deserti
Gönderi kullanım dışı
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Victor Hugo
Ben seni bir okyanusun derinliğinde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Seni sadece selvi boyun,siyah saçların ya da kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye değil Fikirlerinle,konuşmandaki güzelliğin ve benim o kor halde yanan yüreğimle sevdim Attila İlhan