ßε†üレ

ßε†üレ
@Laviniiaaaa
•la vιттorιa ѕara noѕтra
Körsem, Senden Gayrısına Yoksam, Bozuksam, Can Benim, Düş Benim, Ellere Nesi? Hadi Gel, Ay Karanlık ..'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
•Ömür Hanımla Güz Konuşmaları'
Oysa Ben Bir Akşamüstü Oturup Turuncu Bir Yangının Eteklerine, Yüreği Avuçlarımda Atan Bir Can Yoldaşıyla Dünyayı Ve Kendimi Tüketmek İsterdim .. •Şükrü Erbaş
Yine Sana Dair'~
Sende; Ben, Kutba Giden Bir Geminin Sergüzeştini, Sende; Ben, Kumarbaz Macerasını Keşiflerin, Sende Uzaklığı, Sende; Ben, İmkansızlığı Seviyorum. Güneşli Bir Ormana Dalar Gibi Dalmak Gözlerine Ve Kan Ter İçinde, Aç Ve Öfkeli, Ve Bir Avcı İştahıyla Etini Dişlemek Senin. Sende, Ben, İmkansızlığı Seviyorum, Fakat Asla Ümitsizliği Değil ..'
Dünyaya Bir Kadının Eli Değse Zeyna! Şöyle Ağır Bir Halı Gibi Çırpılsa, Tozlar Havalansa ..' ~ Didem Madak
Sen çok güzelsin sebepsiz de gülebilirsin ..'
Film