Kitap okurken çok keyifliydi daha doğrusu kafa dağıtmak için okunabilecek bir kitaptı ama ben 3 serilik olanı okudum 4 bir serisi yoktu bulamadım ve 3 serinin sonuna geldiğimde de yarım kalmış gibi hissettim bu yüzden çok da önereceğim bir kitap değil. Kendi içinde birçok konu ve olay yarım kaldı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tess Gerritsen ın bütün kitaplarını okumaya çalışıyorum okuduklarım içerisinde ilk kez bir kitabında cinayet veya kriminal detaylar dışında duygusallığa da yer verdiğini gördüm ve bunu da çok beğendim sanırım bu yazar ne yazsa başarılı oluyor.
Kitap keyifliydi katili finalden önce buldum son iki kştabımda katiller aynı tarzdı yada bana öyle geldi acıkcası Beyoğlu rapsodisi ndeki ters köşe ilginçti ama yazar sanırım hep aynı ters köşeyi kullanmış buda katili bulmamı kolaylaştırdı umarım yeni kikabı farklı olur.