Tess Gerritsen ın bütün kitaplarını okumaya çalışıyorum okuduklarım içerisinde ilk kez bir kitabında cinayet veya kriminal detaylar dışında duygusallığa da yer verdiğini gördüm ve bunu da çok beğendim sanırım bu yazar ne yazsa başarılı oluyor.
O günleri nasıl atlattığımı sormayın.
"Sigarayı tersten yaktığımı bilirim"
Bazı eşler birbirini ya tam anlayamıyor yada tamamlayamıyor..."Sürekli seninle tartışmaya çalıştığımı sandım oysa sadece nasıl hissettiğini anlatmaya çalıştım,anlamadın."