Benim Dünyam

Benim Dünyam
@Lavinx
Yaniındakiyle yaşar aklindakiyle ölürsün...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlatmaktan değil susmaktan, yaşamaktan değil yaşamaktan yorgunsun..
Allah derki "kimi benden cok seversen onu senden alırım...ve ekler:onsuz yaşayamam deme seni onsuz da yaşatırım... Ve mesimler geçer gölge veren agaçların falları kurur,sabır taşar,canımdan saydığın yar bile bir gün el olur... Aklın şaşar,dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur, öyle garip bir dünya işte ... Olmaz dediğin ne varsa olur... Düşmem der düşersin... Şaşmam der şaşarsın... En garibide budur ya, öldüm der durur, yine de yaşarsın."
Öyle bir yerdeyimki; Ne gitmesi mümkün,ne kalması mümkün olan... Vazgeçmekle direnmek arasında,akla karanın tam ortasındayım... Kaybetmenin arifesinde,kazanmanın eşiğindeyim... Kalsam canım yanacak,gitsem hayatım...

Benim Dünyam

, bir kitap okudu
7/10
·256 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Kasım 2023 16:05
·
2023 66. kitabı
Tess Gerritsen
8.4/10 · 1.431 okunma