Sedaa

“Yalnızlık bazen bir eksiklik değil, insanın kendine en çok yaklaştığı yerdir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kurulu düzen, insanın kendi kendisiyle karşılaşmasını engelliyordu.
İnsan insanın zehrini alır .
Acaba insan kendi hayatını değiştirirken başkalarının hayatına da hükmedeebilir miydi? Ya da kendi hayatını, başkalarının hayatını değiştirme yoluyla değiştirebilir miydi?
Ne var ki yaşam biçimi, insanın düşüncelerine dahil olmak üzere her şeyini değiştiriyordu.