Sedaa

@Lavinya17·
·
sabitlendi
insan en çok kendine ihanet eder ve fark etmesi yıllar sürer ve insan en büyük yargıyı kendi vicdanında yaşar. Bunun sonucundaysa kaçabildiğin tek yer dışarıdır, kendinden kaçış yoktur.
Reklam
Kocasına bağımlı olmayı ,altın bir kafeste yaşamayı reddediyordu .Sosyal statüsünü kormak adına göstermelik bir hayat yaşamayı reddediyordu .
Sevgi kuş misaliydi ;bazen bir kanat çırpışıyla geldiği gibi , yine bir kanat çırpışıyla gidiyordu .
İnsanlar uykuda da eşit olmadıklarını düşündü. İnsanlar hiçbir konuda eşit değillerdi…
Zayıfları, kadınları, çocukları korunmaya muhtaç olanları korumak yerine onlara ezen bir toplumu lanetliyordu …
Reklam