"Hayattaki 'düzensizliğin' sebebi herkesin iyi bir 'düzene' sahip olmak istemesidir, ama kimse hayatı 'düzenlemek' istemiyor. Herkes yaşamdan almak istiyor, kimse ona bir şeyler vermeyi düşünmüyor. Hayata bencil, soyguncu, sömürücü parazit olarak adım atıyorlar. Hayatın anlamını bu parazitlikle görüyorlar."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sen bendesin, ben sendeyim, biz kâinattayız, kâinat ise bizdedir, hepimiz biriz. Eğer kâinata zarar veriyorsan, insanlara ya da hayvanlara kötülük yapıyorsan, aslında kendine zarar veriyorsun, kendini çirkinleştiriyorsun."
"Halkın alt tabakasının hayatı, düşünceleri, karakteri ve refahı kaderine terk ediliyordu. Sanki bu, kimseyi ilgilendirmiyordu. Sanki sonsuza kadar şuna karar vermişlerdi: Bırakın bildikleri gibi yaşasınlar. İyi bir şeyler olursa, onların yararına. Kötü veya ağır bir şeyler olursa, bırakın katlansınlar."
"Her halk ya büyük insanları ya da kişiliksiz insanları yetiştiriyor. Ve ruh haline bağlı olarak onları iktidara getiriyor. Halkta değerli olan bir şeyler var mı? Veya yok mu? Halkın aklı, halkın iradesi, halkın vicdanı gelişiyor mu? Yoksa çürüyorlar mı, zehirleniyorlar mı? Yoksa zavallı, utanç verici var olmalarına mı harcanıyor? Burada hayatın karakteri ve bizim emeğimizle ilgili bir soru saklıdır. Ülkemizde neyle meşgulüz? Halkımızın kaderindeki rolümüz ne?"