Küçük bir çocukken aşka inanmazdım. Aşk için ağlayanları aptal bulurdum. Aşkı için ölenleri gerizekâlı bulurdum. Çocuktum işte küçük bir çocuk ne anlarım ki .
Ama şimdi belki de beni bir başka çocuk aptal, gerizekâlı bulur.
Ve ben şimdi kendi küçüklüğümden özür diliyorum.
" Özür dilerim küçüklüğüm ben de o senin aptal bulduğun bir grubun parçası oldum"