"Huzur içinde yaşamayı diliyorsun.
Huzur, içinde.
Beklediğin mutlu anlar,
Kovaladığın fırsatlar
hepsi senin içinde, uzağa gitme.
Kendinden ötede arama."
Madem her şey bizde öyleyse neden yana yakıla arıyor, kayıplar yaşıyoruz?
Ben, bana yetemiyorsam; aramaktan ve bulmaktan ne zarar gelir,
Ve dahi arayıp da bulamamaktan?
Aramaya susamışımdır belki, kim bilir?
Kim bilir belki sözlerim benden çıkan ama benden olmayan yalanlardır?