Kaderin birbirine bağladığı ruhlar, bazen vaktinden önce de karşılaşabilirler mi acaba diye düşünüyorum bazen.Belki de insan içine dönmeyi becerebilsin diye uzuyordur ruhların karşılaşma süresi...
Allah sevdiklerini mi üzerdi sadece yoksa sevmediklerini mi? Üzüldüğünde dönüyorsa kalpler ona, bilerek üzer miydi acaba sırf kalpler ona dönsün diye? Onu hatırlayalım diye?
Sevmek insana bir amaç veriyor. Çünkü birini sevdiğinde sadece onu sevmiyorsun, her şeyi seven ve her şey tarafından sevilebilecek birine dönüşüyorsun.