nobody

nobody
@LeonMathildaa
''Bir şey eksikti fakat bu neydi? Evden çıktıktan sonra bir şey unuttuğunu fark ederek duraklayan, fakat unuttuğunun ne olduğunu bir türlü bulamayarak hafızasını ve ceplerini araştıran, nihayet ümidini kesince, aklı geride ileri gitmek istemeyen adımlarla yoluna devam eden bir insan gibi üzüntülüydüm. ''
Sayfa 113·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Ben dünyadan ziyade kendi kafamın içinde yaşayan bir insanım.''
Sayfa 88·Kitabı okudu
''Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.''
Sayfa 82·Kitabı okudu
''Berlin'de yalnızsınız değil mi?'' dedi. ''Ne gibi?'' ''Yani... yalnız işte... kimsesiz... ruhen yalnız... nasıl söyleyeyim... öyle bir haliniz var ki...'' ''Anlıyorum, anlıyorum... tamamen yalnızım... ama Berlin'de değil... bütün dünyada yalnızım... küçüklükten beri...''
Sayfa 73·Kitabı okudu
''Bir insanın diğer insanı, hemen hemen hiçbir şey yapmadan, bu kadar mesut etmesi nasıl mümkün olabiliyordu.''
Sayfa 68·Kitabı okudu