Leonor

"Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin."
Reklam
"Kim olduğunu bilmiyorsan kendin olabilmen mümkün değildir."
"İşte kader hep böyle davranır bizlere, hemen arkamızdadır, omzumuza dokunmak için elini çoktan ileri doğru uzatmıştır, bizlerse hala, geçti gitti, gösteri bitti, yine aynı hikaye, diye homurdanıp dururuz."

Leonor

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.·
6 saatte okudu
·
Okunma: 10 Mayıs 2020 16:03
·
2020 11. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
"Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar."
Reklam