"Kelimelerim seni korkutmasın; ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez. Senden tek istediğim, şu anda sana kaçmakta olan acımın hakkımda ele verdiği her şeye inanmandır. Her şeye inan, senden sadece bunu istiyorum."
"Seni bu kadar çok sevdim işte, şimdi sana söyleyebilirim, artık her şey geçti ve geride kaldı. Ve galiba, beni ölüm döşeğinde bile çağırsan, yataktan kalkıp seninle gelmek için gücümü toplardım.."
“Senden tek bir satır yok şu son saatlerde, hayatımı vermiş olduğum insandan tek bir satır bile yok. Bekledim, çaresizlik içinde kalmış biri gibi bekledim. Ama sen beni çağırmadın, tek bir satır bile yazmadın... tek bir satır bile...”